زیر ساخت های بهداشتی
تاکید فرماندار زهک برای نوسازی خانه‌های بهداشت فرسوده/ تعیین تکلیف ساختمان آزمایشگاه مرکزی در اولویت قرار گرفت 03 تیر 1405

تاکید فرماندار زهک برای نوسازی خانه‌های بهداشت فرسوده/ تعیین تکلیف ساختمان آزمایشگاه مرکزی در اولویت قرار گرفت

زهک_ فرماندار زهک با تأکید بر ضرورت ارتقای زیرساخت‌های درمانی، خواستار نوسازی فوری خانه‌های بهداشت روستایی با قدمت بیش از ۲۵ سال شد و از مسئولان شبکه بهداشت خواست فرآیند انتقال آزمایشگاه مرکزی و محوطه‌سازی پیرامونی آن را تسریع کنند.