زهک_ فرماندار زهک از استقرار اتاقک سیار تعویض پلاک در این شهرستان خبر داد و گفت با اجرای این طرح، مشکل شماره‌گذاری خودروهای تویوتا وانت که به دلیل تعویض موتور امکان دریافت پلاک نداشتند، برطرف شده و مالکان می‌توانند برای دریافت پلاک اقدام کنند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری_تحلیلی جامداد، روح‌الله جهانتیغ صبح امروز پنجشنبه در حاشیه بازدید از مرکز سیار تعویض پلاک پلیس راهنمایی و رانندگی استان که با حضور سرهنگ پرهیزگار فرمانده پلیس راهنمایی و رانندگی انجام شد، اظهار کرد: برخی از خودروهای تویوتا وانت در شهرستان زهک به دلیل تعویض موتور امکان تغییر پلاک نداشتند که با هدف ساماندهی این ناوگان و در پی پیگیری‌ها و هماهنگی‌های انجام‌شده، موانع موجود برطرف شد.

وی افزود: مالکان این خودروها اکنون می‌توانند برای انجام مراحل تغییر پلاک اقدام کنند.

فرماندار زهک ادامه داد: برای اجرای هرچه بهتر این طرح، یک تیم از واحد سیار تعویض پلاک در شهر زهک مستقر شده و تا زمان پایان فرایند شماره‌گذاری خودروهای مورد نظر در منطقه حضور خواهد داشت تا روند ساماندهی این خودروها با سرعت بیشتری انجام شود.

جهانتیغ خاطرنشان کرد: برای اجرای این طرح زمان مشخصی به عنوان پایان در نظر گرفته نشده و مقرر شده است این واحد سیار تا زمان شماره‌گذاری آخرین خودرو در منطقه مستقر بماند تا مالکان این خودروها در شهرستان‌های منطقه سیستان بتوانند با آرامش خاطر مراحل مربوط به تعویض پلاک را پیگیری کنند.

وی تأکید کرد: اجرای این طرح می‌تواند بخشی از مطالبات و دغدغه‌های مردم منطقه در زمینه تعیین تکلیف خودروهای فاقد پلاک را برطرف کند.

  • نویسنده : پوریا جهان تیغی