امید آذرنگ، رئیس هیئت تنیس روی میز استان سیستان و بلوچستان در گفتوگو با خبرنگار پایگاه خبری_تحلیلی جامداد، با اعلام این خبر گفت: در این رقابتها که با حضور ورزشکارانی از شهرهای زاهدان، زابل، ایرانشهر، سراوان و هیرمند برگزار شد، ۱۶ بازیکن در قالب لیگ و طی یک روز با یکدیگر به رقابت پرداختند.
وی افزود: سطح فنی مسابقات مطلوب بود و بازیکنان در مجموع ۵۶ مسابقه برگزار کردند که نشاندهنده پویایی و ظرفیت بالای تنیس روی میز در استان است.
به گفته آذرنگ، برگزاری چنین رقابتهایی نقش مهمی در شناسایی استعدادهای جدید و آمادهسازی ورزشکاران برای حضور در مسابقات ملی دارد.
وی بیان کرد: در پایان این دوره از رقابتها، امیرحسین مقدم از زابل با عملکردی درخشان عنوان قهرمانی را به دست آورد.
وی اضافه کرد: کسری دانشور از زاهدان در جایگاه دوم ایستاد و صالح اکبری از زاهدان به همراه مهرداد مرادی از زابل به صورت مشترک مقام سوم را کسب کردند.
رئیس هیأت تنیس روی میز سیستان و بلوچستان همچنین خاطرنشان کرد: در پایان مسابقات، با حضور مسئولان برگزارکننده، به نفرات برتر حکم قهرمانی و جوایز نقدی از سوی هیأت تنیس روی میز استان اهدا شد.
شایان ذکر است این رقابتها با هدف توسعه ورزش تنیس روی میز، ایجاد انگیزه در میان ورزشکاران جوان و گرامیداشت یاد شهدای مدرسه میناب برگزار شد و مورد استقبال ورزشکاران و علاقهمندان این رشته قرار گرفت.
- نویسنده : پوریا جهان تیغی



















Wednesday, 24 June , 2026